Masz pytania ? Napisz do mnie!

    • Wartość dodana przyspiesza pozyskiwanie klientów z polecenia

    Wartość dodana kluczem do zdobycia szybkich poleceń

    Wartość dodana wspomaga „polecalność”

    Wartość dodana przyspiesza pozyskiwanie klientów z poleceniaJeżeli chcesz, aby klienci postrzegali Ciebie od samego początku jako osobę godną polecenia powinieneś dostarczać im pewną wartość dodaną, oprócz tego co oferujesz w standardzie. Dzisiaj wiele osób ma wspaniałe produkty. Jeśli chcesz się wyróżnić wśród konkurentów, znajdź sposób w jaki możesz pomagać swoim klientom i tworzyć dla nich wartość dodaną. Staniesz się dla nich wartościowym dostawcą, a być może nawet partnerem w interesach.

    Podczas niedawnej rozmowy z moim potencjalnym klientem, mój rozmówca powiedział coś inspirującego. Powiedział: „Nie chodzi o to, żeby robić rzeczy nadzwyczajne, chodzi o to, żeby rzeczy zwyczajne robić w nadzwyczajny sposób”.

    Zastanów się:

    • Co jest Twoją mocna stroną?
    • Jaką największą korzyść oferujesz swoim klientom?
    • Co robisz nadzwyczajnie?
    • Z czego słyniesz wśród swoich klientów i partnerów biznesowych?
    • Co dla Twoich klientów może być wartością dodaną w ich działalności?

    Być może zarażasz entuzjazmem i klienci po rozmowie z Tobą do końca dnia mają pozytywne nastawienie – to może być wartość dodana. Możliwe, że jesteś ekspertem na swoim rynku, czy w branży w której działasz – to też może być wartość dodana. Pomagasz klientom dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem – części z nich właśnie ofiarowałeś coś wartościowego. Im szybciej wartość dodana zagości na stałe w Twoim repertuarze obsługi klienta, tym szybciej uzyskasz status firmy godnej polecenia.

    Oto kilka wskazówek, jak szybko uzyskać status osoby godnej polecenia:

    1. Produkt jest ważny, ale obsługa jest najważniejsza. Sposób w jaki dostarczasz usługę oraz generujesz wartość dodaną jest istotny. Nie chcesz być przecież tylko jednym z dostawców albo zleceniobiorców. Obsługuj klienta tak, żeby co najmniej wypełnić jego oczekiwania. Jeżeli uda Ci się je przekroczyć tym lepiej dla Ciebie i Twojego biznesu.

    2. Bądź ciekawy swojego klienta. Zadawaj pytania i zbieraj informacje, które pozwolą dopasować produkt lub usługę do potrzeb i wartości klienta. Wykazując zainteresowanie możesz lepiej zrozumieć biznes swojego klienta i lepiej mu pomóc.

    3. Polecanie jest wartością. Bądź gotów polecać dobre firmy i usługi, które mogą w szybki sposób rozwiązać problemy Twojego klienta. Bądź łącznikiem pomiędzy dobrymi firmami. Czasami skontaktowanie Twojego klienta z profesjonalistą z innej dziedziny to najlepsze co możesz dla niego zrobić.

    4. Dobra komunikacja. Rozmawiaj ze swoimi klientami. Komunikuj ewentualne problemy i przyznawaj się do popełnionych błędów. Taka komunikacja jest daleko lepsza niż jej brak. Maskowanie problemów tylko je potęguje i na końcu pozostawia prawdziwy niesmak. Poszukuj również informacji zwrotnej o jakości Twojej obsługi, tego co jest dobre i tego co można poprawić, żeby klient był bardziej zadowolony. Klienci doceniają tych, którzy chcą obsługiwać ich jeszcze lepiej.

    5. Zawsze wypełniaj obietnice które złożyłeś. Dotrzymuj terminów i kończ rozpoczęte zadania. W kontakcie z Tobą klient nie może być narażony na przykre niespodzianki.

    A Ty jakie formy generowania wartości dodanej stosujesz dla swoich klientów? Zapraszam do komentowania!

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Sposoby na pozyskanie klientów!


    Podaj swój e-mail i otrzymuj informacje, które pozwolą Ci pozyskać nowych klientów z polecenia!


    Imię:

    E-mail:


    polityka prywatności

    Dołącz