Masz pytania ? Napisz do mnie!

Kategoria: Marketing referencyjny

Marketing referencyjny jest dla aktywnych

Marketing szeptany jest dla aktywnychMarketing referencyjny to najgorsza forma pasywnego pozyskiwania klientów

Prowadząc firmę remontową popełniłem poważny błąd uważając, że marketing referencyjny „odbywa się” sam z siebie. Uważałem, że wystarczy być dobrym w tym co się robi, a klienci sami będą naszą najlepsza reklamą. Nic bardziej mylnego. Czytaj więcej…

Marketing referencyjny a poziom referencji cz.3

Marketing referencyjny w mistrzowskim wydaniu

Marketing referencyjny, a najwyższy poziom referencji W części pierwszej i drugiej wpisu „Marketing referencyjny a poziom referencji” pisałem o sześciu najniższych poziomach referencji. Pozostało ich jeszcze cztery. Cztery najlepsze poziomy referencji, które znacznie ułatwiają dotarcie do naszego potencjalnego klienta oraz oszczędzają nasze wysiłki sprzedażowe podczas spotkań sprzedażowych. Czytaj więcej…

Marketing referencyjny a poziom referencji cz.2

Marketing referencyjny na kolejnym etapie wtajemniczenia

Wyższy poziom referencji w marketingu referencyjnymW części pierwszej „Marketing referencyjny a poziom referencji” pisałem o pierwszych trzech poziomach referencji, które mają niewielką siłę oddziaływania w pozyskiwaniu klientów. Tymczasem marketing referencyjny polega na uzyskiwaniu referencji jak najwyższej jakości i posługiwaniu się nimi w pozyskiwaniu klientów z polecenia. Czytaj więcej…

Marketing referencyjny a poziom referencji cz.1

Marketing referencyjny opiera się na referencjach, ale nie wszystkie są takie same

Marketing referencyjny i jego poziomy wtajemniczeniaJakość referencji zależy od tego kto i jak nas zarekomenduje potencjalnemu nabywcy. Ważne, żeby polecająca osoba włożyła wysiłek w przygotowanie wysokiej jakości rekomendacji. Najlepsze rezultaty przynoszą rekomendacje zaangażowane.

Pierwszy poziom referencji. Jak często zdarza się, że ktoś przekazuje Tobie nazwisko i numer telefonu kogoś, kto może być potencjalnie zainteresowany Twoja ofertą? Jeżeli zdarza się to często i cieszysz się, że ktoś Cię poleca, to mam złe wiadomości. Czytaj więcej…

Sposoby na pozyskanie klientów!


Podaj swój e-mail i otrzymuj informacje, które pozwolą Ci pozyskać nowych klientów z polecenia!


Imię:

E-mail:


polityka prywatności

Dołącz